Hos DABEA har vi automatiseret alle de manuelle processer i ejendomsadministration. Det betyder, at vi kan tilbyde uovertruffen service, hvor vi kan bruge vores tid på at hjælpe jer, når I har brug for det. Og samtidig tilbyde jer markedets bedste pris på ejendomsadministration.
Hos DABEA vil vi mere end bare løse de administrative opgaver for jer. Vi har som mål at hjælpe jer med at skabe en sund og stærk forening. Derfor får bestyrelsen gratis adgang til vores rådgivning og tips til, hvordan I kan forbedre driften af jeres forening.
Gennem vores samarbejdsaftaler sikrer vi jer attraktive priser og vilkår på forsikring, bank og revision – og andre ydelser. De fleste foreninger, der skifter til os, sparer fx penge på deres forsikringer.
Vi tager os af den daglige administration, så I kan fokusere på det, der virkelig betyder noget. DABEA Online er designet til at give jeres forening et enkelt og overskueligt sted at håndtere og følge med i den daglige administration. Med vores brugervenlige online platform kan I nemt og bekvemt få adgang til alle de værktøjer og oplysninger, I behøver for at sikre en velfungerende forening.
Hos DABEA får I mere end hos andre ejendomsadministratorer. Hos DABEA får I fuld daglig administration af jeres forening og adgang til professionel rådgivning og sparring, når I har brug for det. Vi lægger vægt på god service, så vi svarer hurtigt og er til rådighed på mail og telefon, når det passer jer.
Samtidig får I gratis adgang til DABEA Online. Det er branchens førende digitale platform, som giver jer overblik over foreningens økonomi, medlemmer og dokumenter.
Vi har udviklet vores egen digitale platform, hvor alle de manuelle administrationsopgaver er automatiseret. Derved adskiller vi os fra de fleste andre administratorer i branchen, som er afhængige af den samme store og dyre eksterne it-leverandør. Det betyder, at vi kan tilbyde priser, som er lavere end hos andre ejendomsadministratorer.
Vores standardpakke er sammensat, så den dækker alle administrative behov for langt de fleste foreninger. Hos os kommer der ikke ekstra gebyrer for digital adgang, afregning af forbrugsregnskaber, hvidvask, digital postkasse eller andre obligatoriske ydelser.
Der kan dog være særlige behov i jeres forening, som ikke er dækket af vores standardpakke. Hvis det er tilfældet, tager vi gerne en dialog med jer og sammensætter et tilbud, som matcher jeres behov.
Ja. Vi tilbyder tilkøb af administrative ydelser. Det kan fx være deltagelse i generalforsamling, særlig rådgivning eller byggesagsadministration. Hvis I tilkøber en ydelse, aftaler vi det altid på forhånd, så der ikke kommer nogle overraskelser.
Vi står også for udfyldelse af ejerlejlighedsskemaer til ejendomsmæglere og papirarbejdet i forbindelse med andelsoverdragelser.
Hvis I har brug for andre ydelser end administration, fx byggerådgivning eller advokatbistand, kan I gøre brug af vores faste samarbejdspartnere.
Der er intet opstartsgebyr hos DABEA.
Jeres nuværende administrator må kun tage et gebyr for at overlevere administrationen til DABEA, hvis det udtrykkeligt fremgår af jeres aftale.
Hos DABEA tager vi ikke noget gebyr for at aflevere administrationen, hvis I på et tidspunkt vælger at opsige samarbejdet med os.
Vi står klar til at tage imod jer med kort varsel.
Aftaler om ejendomsadministration er omfattet af forbrugeraftaleloven. Det betyder, at I har en måneds opsigelse hos jeres nuværende administrator, hvis jeres aftale er fra 2014 eller senere. Hvis jeres aftale er fra før 2014, har I maksimalt tre måneders opsigelse. Det gælder uanset, hvad jeres administrator måtte sige, eller hvad der står i jeres aftale. Og I skal have eventuelt forudbetalt honorar retur ved en opsigelse.
DABEA er for jer, der ønsker trygheden og tidsbesparelsen ved en professionel partner, der står for og har styr på de administrative opgaver i jeres forening. I får en partner, som løser de daglige administrative opgaver, besvarer foreningens henvendelser og støtter bestyrelsen med rådgivning og sparring. I får desuden adgang til DABEA’s partnere, så I kan koncentrere jer om at skabe en stærk og sund forening.
Det er nemt at skifte administrator. Vi står for alt det praktiske, så der ikke kommer ekstra arbejde til bestyrelsen