logoDABEA

Nu gør vi administration nemt

Hos DABEA har vi udviklet en helt ny tilgang til at administrere ejendomme målrettet travle bestyrelser i ejerforeninger og andelsboligforeninger. Vi sørger for, at de administrative opgaver bliver løst nemt, enkelt og hurtigt. Og selv om det næsten lyder for godt til at være sandt, er det faktisk ikke dyrt. Tværtimod. Vi har udviklet vores egen digitale platform og automatiseret de administrative processer, så vi kan tilbyde markedets bedste priser.

Dabea ejendomsadministration

Hvorfor vælge DABEA?

Valget af den rette administrator til at håndtere din forenings daglige drift er afgørende. Det handler ikke kun om at have styr på de mange administrative opgaver - det handler om at skabe tryghed, sikkerhed og tillid blandt medlemmerne. Hos DABEA fokuserer vi udelukkende på ejerforeninger, andelsboligforeninger og grundejerforeninger. Det er jeres sikkerhed for kompetent rådgivning og et system, der er skræddersyet til jeres behov.

Dabea ansatte

Nemt og enkelt

DABEA er grundlagt af René, Kristoffer og Morten. Gennem mange år har vi været aktive i bestyrelserne i vores ejer- og andelsboligforeninger. Med afsæt i René og Kristoffers erfaring fra MobilePay og andre digitale løsninger og Mortens baggrund som direktør i ejendomsbranchen, har vi besluttet at bringe ejendomsadministration ind i det 21. århundrede. Resultatet er DABEA.

Hvem er vi hos DABEA?

Bag DABEA står et erfarent og kompetent team med erfaring fra ejendomsbranchen og udvikling af nyskabende digitale løsninger. Vi sikrer, at I hver dag er i trygge hænder og får hurtig og professionel hjælp.
Kristoffer

Kristoffer Vang

Cofounder

Rene

René Gustafson

Cofounder

Morten

Morten Boje

Cofounder

Rigmor

Rigmor Lommer

Administrator

Lucas

Lucas Heebøll

Administrator

Emil

Emil Hansen

Onboarding specialist

Frederik

Frederik Lützhøft

Onboarding specialist

nemt er det at skifte

Det er nemt at skifte administrator. Vi står for alt det praktiske, så der ikke kommer ekstra arbejde til bestyrelsen

1
Kontakt os og fortæl, hvad I har brug for i jeres forening
2
Få et skræddersyet tilbud
3
Underskriv aftalen. Herefter klarer vi resten

Få et skræddersyet tilbud

Er du interesseret i et skræddersyet tilbud, der passer til jeres forenings behov og ønsker – eller vil du blot høre mere?
Udfyld formularen – og vi kontakter dig inden for 24 timer.


Eller kontakt os på