Tilbage
Tilbage

Afhold nemt generalforsamlinger

Enkelt og brugervenligt system

Under normale og nuværende omstændigheder er afholdelse af generalforsamlinger en tidskrævende aktivitet for administratorer. Det er tidskrævende, fordi det kræver en del forberedelse såsom at samle alle forslag, sikre at alle forslag overholder reglerne, at indkaldelsen sker i rette tid, at proceduren bliver fulgt korrekt, og at referater bliver skrevet og udsendt. Det er alt sammen tidskrævende ting, som sagtens kan gøres nemmere og mere simpelt. Med vores enkle og brugervenlige selvbetjeningssystem bliver det nemt for jer som forening at afholde generalforsamlinger og bestyrelsesmøder fremover. Det betyder med andre ord, at I ikke længere skal sætte en masse kostbar tid af til forberedelse af generalforsamlinger og bestyrelsesmøder, da vi har automatiseret processerne og gjort dem lettere tilgængelige og mere overskuelige. I vores administrationssystem kan foreningen således:

  • Automatisk oprette skabeloner, der kan bruges til indkaldelse til generalforsamling.
  • Automatisk tilføje forslag til indkaldelse til generalforsamling.
  • Automatisk sende reminders ud til bestyrelse eller beboere om, at forslag skal indsendes inden en given dato.
  • Automatisk sende indkaldelse til generalforsamling med det dannede regnskab og budget.
  • Automatisk sende referat, årsregnskab og budget ud efter afholdt generalforsamling.

Effektivt og billigt

Med vores simple og enkle administrationssystem har det aldrig været nemmere at afholde en generalforsamling. Det er sådan vi mener, det bør være, da en gammeldags og manuel metode er tidskrævende og blot tager fokus og tid fra andre vigtige opgaver. Med vores selvbetjeningssystem behøver foreningen ikke længere have en dyr ejendomsadministrator tilknyttet til at klare indkaldelsen og de øvrige processer, der er forbundet med afholdelse af en generalforsamling. Det sparer foreningen for mange penge, men er samtidig også langt mere effektivt, da I undgår lange og langsommelige kommunikationsveje til administratoren.

Lyder et brugervenligt og økonomisk besparende administrationssystem som noget for jer? Så kontakt os gerne i dag for uddybende information på kontakt@dabea.dk eller telefon 21 86 68 44.

Vi ser frem til at høre fra jer.