Vores mission er simpel ejendomsadministration

Ejendomsadministration lyder svært, men når man skærer helt ind til benet, bliver det meget enkelt. DABEA er et nyt administrationsselskab, der med et nyudviklet system vil gøre bestyrelsens og beboernes dagligdag meget lettere, samtidig med at I får et godt overblik over jeres forening. Administrationssystemet er skræddersyet og optimeret, så det passer lige præcis til jeres behov.

Ejendomsadministration selvbetjening

Hvem skal vælge DABEA?

DABEA retter sig mod foreninger, der ønsker fuld administration eller ønsker at løse noget af det simple arbejde selv mod en billigere pris. Vi er en digital løsning, og ser ingen grund til at have fordyrende mellemled som f.eks. Post-Nord når der skal sendes referater og mødeindkaldelser. Vores system gør det nemt og overskueligt at administrere foreninger, samtidigt står vi altid klar til at yde gratis teknisk support.

Nyt administrationsselskab

Vi har deltaget i bestyrelsesarbejde i flere år, og fulgt branchen tæt. Dabea er stiftet for at gøre op med traditionelle administrationssystemer som er uigennemsigtige, dyre, gammeldags og uden muligheder for selvbetjening. Dabea er en nytænkning inden for administrationssystemer. Vi har startet udviklingen af en online platform med automatiserede løsninger og selvbetjeningsfunktioner, som gør boligadministration gennemsigtig, enkel og billig.

Det er nemt at skifte

Det er nemt at skifte administrationsselskab. DABEA står for alt det praktiske ved overflytningen, der kommer derfor ikke ekstra arbejde til bestyrelsen.

1
I kontakter os og fortæller, hvad I har brug for i jeres forening.
2
Vi sikrer os, at vi er de rigtige for netop jeres forening.
3
Kan vi levere den bedste service til jeres forening, får I et godt tilbud.
4
I underskriver kontrakten, og vi sørger for at få jer flyttet til DABEA.