logoDABEA
Tilbage
Tilbage

Ambitiøse ejendomsadministratorer til DABEA

Vi søger to ambitiøse administratorer til vores hurtigt-voksende administrationsfirma.

Ansøgningsfrist udløbet: 30. september 2025

Ambitiøse ejendomsadministratorer til DABEA

Vi søger to ambitiøse administratorer til vores hurtigt-voksende administrationsfirma.

Om stillingerne

Vi søger en administrator, som skal hjælpe nye og eksisterende kunder med den løbende administration. Du vil indgå i vores team af administratorer og få en portefølje af foreninger, som du skal hjælpe med den daglige administration, løbende rådgivning og sparring til bestyrelserne samt gennemførelse af generalforsamlinger.

Derudover søger vi en administrator til at besvare generelle henvendelser fra bestyrelser, beboere og leverandører på mail og telefon. Dit ansvar bliver at hjælpe med at håndtere, besvare samt fordele henvendelser på mail og telefon. I stillingen indgår også hjælp til håndtering af indkommende fakturaer.

I vil indgå i vores team, som hele tiden udvikler nye og smartere digitale løsninger til administrationen af vores kunder. I vil således få mulighed for at præge udviklingen af fremtidens løsninger på markedet.

Om dig:

  • Gerne erfaring med ejendomsadministration
  • Energisk og serviceorienteret
  • Initiativrig og proaktiv
  • Erfaring med administration af foreninger eller relevant uddannelse indenfor økonomi / administration.

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med plads til at lære og udvikle sig
  • Tæt samarbejde og sparring om opgaverne
  • Løn efter kvalifikationer
  • Frokostordning

Om DABEA

Vi er i gang med at gøre ejendomsadministration nem, enkel og digital for ejerforeninger, grundejerforeninger og andelsboligforeninger.

DABEA vokser hastigt og får hver uge nye foreninger som kunder. Du bliver derfor en del af et ungt team, som løbende vokser og udvikler sig – sammen og individuelt. Vi lægger vægt på at ansætte ambitiøse medarbejdere, der sætter udvikling og det at have det sjovt sammen højt.

I DABEA har vi udviklet vores egen digitale platform, der gør administrationen af ejerforeninger, grundejerforening og andelsboligforeninger enklere og lettere. Platformen giver samtidig foreningerne mulighed for en større grad af selvbetjening, end der er tradition for i branchen.

Vi tror på, at ejendomsadministrationen ikke behøver at være så kompliceret, så smarte digitale løsninger, god service og attraktive priser kan gå hånd i hånd.

Vi kan se, at vores produkt tiltaler mange foreninger og har derfor oplevet stor vækst i de seneste fem år, siden vi gik på markedet. Vi hjælper i dag omkring 250 foreninger.

Vi har kontor i lækre lokaler i Indre by i Pilestræde.

Om ansættelsesprocessen:

Vi forventer at holde samtaler i slutningen af september og i begyndelsen af oktober med ansættelse pr. 1. november eller 1. december.

Hvis du har nogen spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte adm. direktør Morten Boje – morten@dabea.dk eller eller 24981046.

Skriv et par ord om hvorfor du søger stillingen

Vi glæder os til at høre fra dig.